pondělí 18. dubna 2011

Šaty

Moje posedlost výtředními věcmi právě asi vrcholí, protože jsme se včera dozvěděla, že v pátek jedeme už v dobovym:) Jako ve městě by mi to nevadilo /jen budeme s Hancul trošku za exoty/, ale tady, doma kde mě všichni znají?? Kam já jsem se to dala?! :)


Spodní šaty. Z vlastního střihu a docela mi i vyšel /což je co říct/. Jen je to tak nějak pochybně sešité...

Něco na způsob surcotte /bezboký šat/. Jsou to vlastně první mnou ušité šaty nekde z října. Jsou křivé a ano, jsou to ty legendární šaty, kde se mi nevím jak povedlo udělat ty střihy krásně křivé:) Verze dámského peliçonu /je zajímavé, že poslední varianta peliçonu je vlastně plášť/. Střih jsem našla na stránce kostym.cz, ale protože jsem si to opět špatně naměřila, musela jsem to trošku poupravit. Jsou skutečně poměrně dost šikoré, a proto je vzadu /pravděpodobně proti všem historickým pravidlům/ šněrování. Nu, díky pachovitým rukávům si v nich připadám jako netopýr, ale mám z nich ohromnou radost.
foto: Olivka

šila za pomocí mamky /bez jejích rad bych to nedala/

1 komentář:

  1. Já vím, že jsi hezká chytrá a šikovná... ale stejně mě pokaždé něčím dostaneš a já jen žasnu, jak moc jsi šikovná a celkově perfektní. Všechno je to vážně pěkné, ať už ta květina, dárečky, korále nebo ty šaty. Ráda bych tě v tom někdy viděla "naživo", šlo by to? Jen tvoř dál a já ti vše budu s chutí komentovat... :-)

    OdpovědětVymazat