pondělí 14. března 2011

Kulturně vzdělaná...

Moje ucho mě neustále překvapuje. Tak když jsem si do něj před časem chtěla ten nějaký roztahovák dát, tak to se mu to vůbec nelíbilo. Tak si říkám fajn, tak chci ještě další dírky, tak tam to vyjde. A včera to zase zkusím... a ono to jde:)
To jsou vtipné postřehy co?
Ples byl dobrý, fajn. Horisovi se neustále zdálo, že jsem odpovědi lehce zazdila, ale když ono není co víc říct. Byl fajn, hezky jsem si zatancovala /dobře, polka už mi zase jde, i ten valčík jakž takž/, viděla jsem znovu Dádu a D.V. a v hlavě mám ještě větší zmatek. A já si naivně myslela, že se něco vyřeší tím plesem. A ono nic!
Jsem zvědavá, jestli mi V. pošle tu chemii. Má hlavu asi stejně děravou jako já:)
Napadá mě, se ještě vrátit k plesu /achjo, měla bych se jít učit tu chemii/. Rozhodně nejoriginálnější šaty měla K. Zelenočervené gotické... jen mi ztuhnul úsměv na rtech, když jsem si uvědomila, že šaty prakticky stejného střihu a barev si chci ušít:) I P. měla krásné šaty. J. bych téměř nepoznala. A samozřejmně Achája Eressiel... jen se musím přiznat, že při pohledu na její jehlice ve vlasech jsem téměř okamžitě upadla do zamyšlení, zda je to skutečně ona nebo ne, až jsem si nestihla pořádně prohlédnout její šaty... A jiná škola, jiný mrav. Prostě to tam vypadalo naprosto jinak, než na našem /gympláckém/ plese:)
Jinak...
V sobotu jsme vyrzily s mámou za kultorou do daleké Prahy. Na muzikál Robin Hood. Ách... krásné, veselé... prostě to musím vidět ještě jednou /na DVD samozřejmě/:)
A od neděle posluchám to CD s písničkama z muzikálu. Nedá se u toho moc dobře učit, ale což. Literka by měla být za dvě a němčina... prý výborný. Tak jo, já to beru:)
V tutéž neděli /ona taky jiná nebyla/ mi má drahá Hancul dala rozkaz, že prostě jedeme na Libušín o Velikonocích. Že k tomu má 190 cm vysoký pádný důvod:) No tak dobře no. Jen si musím něco ušít na sebe a podobný věci. A hurá na Libušín!
A asi nic víc.
Doufám, že vyjde ten pátek. Doufám v tolik věcí... a kolik jich vyjde?
Tak se tedy mějte krásně...

1 komentář:

  1. Jednou se snad dostanu k tomu, jehlice, šaty i účes vyfotit, když je o to takový zájem:)
    S K. jsme se o jejích šatech bavili a myslím, že by ti je klidně prodala, kdybys chtěla.
    Letos je Libušín o velikonocích?! Já byla jen jednou, před 4 lety. Ale říkám si, že bych letos zase ráda Bílou horu. Tak že by se i nad Libušínem dalo uvažovat?:)

    OdpovědětVymazat