neděle 9. března 2014

III. týden 4. semestru

2. března 2014 (neděle)
to bude dlouhý. celý den na laborkách. a pak ještě jeden než se zase uvidíme.
naopak jsem si jistá, že do soboty to hergot uteče. ples. a šaty nejsou hotové. jsou doma. holka, to jsem na tebe zvědavá. já taky.
tak se čase předveď.
3. března 2014 (pondělí)
to nemá cenu, za půl roku stejně přijde povolávací rozkaz.
situace na Ukrajině je děsivá. modré nebe nad žlutými lány. kdybys tenkrát věděl. ale je dobře, že už tam nejsi, zatraceně dobře.
A takhle chceš jít na můj maturiťák?
bodnutí u srdce ve čtvrtek. napůl zhroucené plány. ale v hlavě řešení - nemožné. jeden článek chybí, už dva a půl roku tu chybí. a nikdo ho nevrátí zpět a jen těžko nahradí.
myšlenky rozutečené všemožně. není cesty zpět.
půjdu šít. když se mi nic nechce a nemůžu dýchat... jediný řešení.
4. března 2014 (úterý)
tak nic. dojdu si na tělák konečně, zítra si koupím jako správná žena na útěchu boty. a až na plese. stane se. /A to to jako stíhá? Školu a práci?/
učení? ne, spánek, jako vždy.
5. března 2014 (středa)
boty přijdou na řadu v pondělí. venku krásně, ale táhnout se až do města se mi nechce. to si dám raději večer další zničující hodinku těláku. svaly bolí, ale čárečky na zápočet potřebuju.
prokrastinace, hurá.
zkotrolovat na seznamu.cz jestli nám už nevypukla ta třetí světová. zatím nic. tak zpět k biochemce.
6. března 2014 (čtvrtek)
moc velká odchylka, nula bodů. tak jo no. takže tu diplomku nebudu dělat tady. heh, moment, ale tyhle metody budu potřebovat asi VŠUDE!
Na co jste chtěli jít do kina?
...ale pár uřezaných hlav.
To by mi nevadilo...
Olivko?!
Nevyžívám se v tom, ale nevadilo... to už asi není normální. není divu, že mě musí mít za šílence.
a zabít některý lidi málo. na co se snažit, že. chápu Hancul, tohle by mě taky neskutečně namíchlo.
7. března 2014 (pátek)
mrtvá. se vším všudy.
8. března 2014 (sobota)
nestíhám. vůbec. šaty došity až v sokolovně.
ukořistěná poslední žíněnka - pohodlné spaní.
trochu nesvá, ale jako vždy to bylo skvělé.
9. března 2014 (neděle)
trochu jídla, rozloučení s holkama a pak na chvíli na parket. pro pití. sednout si u stolu a kecat. do tří do rána.
trošilinku jsme uklidili a pak na kutě.
domů ráno vlakem. a busem.
a učení. a rok čekat na (snad) další ples. ach jo.

2 komentáře:

  1. Ples se vskutku vydařil, aspoň nám se líbilo. Taky jsem šila ještě v sobotu, dokončeno na oko půl hodiny před odjezdem, zabijácký:-)
    Všichni máte moc pěkný kostýmy, líbí se mi ten neustálý vývoj.
    Jsem ráda, že konečně vím, kdo je tvůj T(ikdyž mi to chvíli trvalo:-D) a jsem za vás ještě radši. Buďte šťastni:-)
    Přeji hodně sil ve škole i jinde.
    Achája

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda (a určitě nejen já), že se vám tam líbilo :) děkuju za přání, i vám s Kocourem ať se daří a snad se někde v průběhu roku zase potkáme :)

      Vymazat