čtvrtek 31. ledna 2013

Jedenáct kyselých citronů

No, chtěla jsem tu jásat, jak mi zbývá už jen jedna zkouška a ono nic. Pořád dvě :(

Ale konečně se dokopávám k řetězáku /existují ještě tyhle výrazy?/ od Vivienne..

Jedenáct věcí o Olivce:
  1. Momentálně má pocit, že její život je jedna chyba za druhou, ale jiná možnost tu asi ani nikdy nebyla.
  2. Snaží se být optimista vždy a všude.
  3. Nerada se vzdává.
  4. Neumí projevovat pořádně radost.
  5. Často píše v záchvatu sebelítosti články na blog či do deníčku a zpětně zjišťuje, že to jsou ty nejhorší zápisy, které znovu už číst nehodlá :)
  6. Bývá jí nesmírně líto i největších drobností, které se jí rozbijí nebo je ztratí.
  7. Za jedno z nejlepších rozhodnutí svého života považuje začít chodit na šerm - přestože nešermuje :) /Jo, a snad jí to i vydrží.../
  8. De facto není vůbec upovídaná /vlastně vůbec nechápe, jak takový introvert může psát na blog :) /
  9. V jejím světě vládne chaos... ale když si uklidí, tak se jí to taky líbí /ale pak nic nemůže najít/.
  10. Byť mívá všechny svátky a narozeniny řádně vyznačené v diáři, den před nimi na ně stejně zapomene. /No, už jí to nemá kdo připomínat.../
  11. Hudba si doprovází snad všude; stejně jako její brýle :)

1. Káva nebo čaj?
Určitě čaj. Zelený s jasmínem nebo Earl Grey.

2. Koncert, festival nebo domácí poslech?
To je těžké, ale přeci jen na živo je to lepší.

3. Město nebo vesnice?
Vesnice. Klid, minimum hlučných a na červenou jezdících aut. Nebo malý město, taky řešení.

4. Trpíte nějakou fóbií?
Necítím se příliš jistě ve tmě, ale lepším se.

5. Mít psa v malém bytě?
Těžká otázka pro někoho, kdo zvířata bere jako spoluobyvatele jedné planety a nic víc. Ale asi ne, každý potřebuje kus místa k životu.

6. Nejhorší spolucestující v autobuse/vlaku/ trolejbuse/...
Opilci, jednoznačně.

7. Bez čeho si neumíte život představit?
Rodina, kamarádi a známí, se kterými mi je dobře, hudba... asi by se toho našlo hodně :)

8. Svět snů nebo realita?
Sny, realita se mi ale vůbec nelíbí, mrcha mě pořád dohání a nelze se před ní bezpečně schovat.

9. Lze z nějakého důvodu omluvit vraždu?
Říká se, že vražda na tyranu není zločinem, takže jedině tak...

10. Moci si vybrat jakou fantasy bytostí byste chtěli být a proč?
Na pořádnou fantasy knížku /a pomalu na jakoukoliv jinou/ jsem tak dlouho nešáhla, že mě nic než staré konkrétní případy nenapadají. Ale v těch svých příbězích jsem se většinou stylizovala do odvážných bojovnic, ovšem tyhle postavy jsou skoro všude.

11. Elektronická čtečka knih nebo normální papírová?
Musím se přiznat, že oboje má něco do sebe, vůně čerstvě potisknutého papíru, ale i velké množství knih, které se vejdou do čtečky...

Jedenáct nových otázek:
  1. Jaro nebo podzim?
  2. Nejoblíbenější zelenina?
  3. Kdybyste mohli, vrátili byste čas?
  4. Klidné posezení večer u knihy nebo divoká párty? :) /Aneb samota versus společnost.../
  5. A když už jsme u těch knih... zamilovaný román nebo detektivka?
  6. Snídáte?
  7. Nejšílenější sen? /Aby nedošlo k mýlce, myslím tím to, co se zdá v noci... zahrabaná vzpomínka na Narnii./
  8. Písnička co by mohla byť jen melodií charakterizovat momentální náladu.
  9. Ale tak nedá mi to, nejoblíbenější historický období?
  10. Dne nebo noc?
  11. Oheň, vzduch, země nebo voda?
Uff, no to jsem se pěkně zapotila :)
A komu to pošlu dál? No vzhledem k tomu, že si nemyslím, že mám moc čtenářů, kterým bych to adresovala, tak to "hodím" většinou na svoje drahé blízké osoby, takže Klára, Lae /aby měla co dát na svůj blog :) /, Hancul, Štěpa /chtěla-li by se takové pitomosti chytit/, Achája, Liliana von der Heide

2 komentáře:

  1. S tím chaosem jsem na tom stejně. Pořád jsem ještě nenašel brýle, tak počkám až je náhodou objevím.

    OdpovědětVymazat
  2. hezké odpovědi, jsem ráda, že na to vůbec někdo reagoval

    OdpovědětVymazat