pondělí 26. září 2011

Maximální stav opilosti je, když se motáte i v sedě.

/Pamatujem?/
Moje ranní nálada se dá nejlépe připodobnit písničkám od mé milované Khoiby (make no silence, pathetic, that reason, not as it seems, wash this out, a další) - melodiemi, zvláštním tónem hlasu zpěvačky. Po ránu si stále ještě připadám spící a neskutečně znechucená školou. Což jsem ovšem i odpoledne...
Myslím, že jsem moc žánr nezměnila, když jsme si dneska po příchodu ze školy pustila Massive Attack. Začala s Paradise Circus a dál pokračovala v albu Heligoland, protože se neodvažuji hrabat dál - zatím je to jistota :)
Když už jsme u té lehce depresivní hudby /i když na mě teď tak momentálně vůbec nepůsobí/, vzpomněla jsem si na New Age music uskupení či projekt Biosphere. Hlasitost musí být strašně zvláštní, aby to správně působilo a hlavně se nedívat na ty obrázky - v kombinaci s tou hudbou /prý meditační/ mi to přišlo dosti vražedné.
Co nového na mém blogu? /Ano, já mám blog!/ Pořád něco, vždy se najde vhodný moment a chuť utéct od učení, abych něco spatlala a vznikl nějaký nesrozumitelný kýčovatý článek. Třeba jako ty dva poslední...
Přijdu si chvílemi jako vyděděnec společnosti. Ale jenom chvílemi a o to víc to pak nechápu.
Can you explain me the basic difference between fantasy and sci-fi? Ach, ty konverzace budou vtipné! Vtipné, ale ne nejhorší. Navíc to je jen pár měsíců...
V pátek mě nazvali emem. No co naplat, skutečně jsem byla tak podivně ustrojená, jen jsem tohle od prváku neslyšela. Tehdá si mě s emem zaměňovali velice často.
Docela už chápu, proč mě v prváku máma varovala, abych nechodila sama parkem. Ono vidět tam taková individua :) A to se říká, že to je špérácký park; Santa si mi stěžoval, že to vůbec není pravda, že špéráků tam je skutečně jen a pouze minimum :)
Pozorovat ohňostroj ze hřbitova a podivovat se prodlevě mezi tím, co vidíme a zvukem je taky fajn. Ale UFO jsme tentokrát neviděli. Ani padat hvězdu. Když padaly Perseidy, tak jsem sice byla dlouho do noci venku, ale byli jsme pod tromy a navíc bylo i docela nepěkně. Tak jindy; třeba za rok.
Návrh na půlnoční překvapení předložen Bau /vypadá to, že naše hlavní organizátorka/. Ještě záleží na tom, zda-li mi to schválí celá třída a povolí ostatní /to jest povolí v původním stavu a návrhu vedení KC Střelnice/. Isis, prosím, ať to dopadne!
Můžu došít svoje šaty na maturiťák. Maminka koupila krásnou krajku, přesně takovou jako jsem si přála. Jen mít ještě ten čas. /Který nemám, právě se mám a musím učit 1. + 2. otázku z chemie./
Takže jdu.
Tedy stop! Nejdu!
Invitation, invitation!!
V sobotu 1. října se opět koná Libuňské pozdravení /tedy tuto sobotu/. Kdybyste náhodou měli cestu a chvíli volna, tak se v Libuni na faře určitě stavte a to nejlépe v odpoledních hodinách, kdy tam bude šermířské vystoupení. Budou se prý péct placky, což určitě stojí rovněž za zkoušku /a když už tak rovnou kombinace povidel a česneku - ale nechtějte, abych ten česnek tam na to dávala já :)  Vždycky to přeženu./ A nějaké další stánky. A doufám, že si užijeme aspoň trochu srandy :) Ale to už není pozvánka, to je moje osobní očekávání...
Ano, a včerejší trénink, na který nás vezla Hancul. Dojeli a dokonce se i vrátili, přestože J. s T. jí do toho řízení vcelku dost kecali. /"Já jsem sem vlezl pod nátlakem!" "A kdo tě nutil?"/ J. si usmyslel, že uspořádá rozcvičku i pro nás ohňovkáře, no kam se vlastně počítá i on, jenže se tam objevil ten druhý zbytek, a tak se je opět jal komandovat u kroků a tak dále. /"Tak my s Hancul můžeme odejít, když to tu vysvětluješ jenom..."  "Ne, to tady klidně zůstaňte." Zjevně jsem projevila větší zájem než ony dvě, nebo nevím, ale ráda bych věděla :)/ Toho že si vlastně vůbec nezatočil, si všiml při odjezdu. Prý ho mrzelo, že si neprocvičit to, co mu moc nejde /což je dle mého nemožné, aby jemu něco nešlo, stejně jako Š./
Tak se mějte krásně, mytí oken zdar a třeba se potkáme v Libuni! :) /Naivní přání, naprosto to vím, ale i zázraky se dějí, ne?/
Páá

fotoPyromaniac

P.S.: "A příklad si spočítají maturanti /z matiky/ a Olivka!" Ano, proč ne, viďte :)
P.P.S.: Život by mohl být jednoduší a vtahy méně zamotanější a ženský menší svině. /Vzpomínám na jednu konverzaci s Hilary, kdy jsme se ji s Horisem snažili přesvědčit, že jak kluci tak holky jsou někdy svině. Chudáček, zrovna tohle nebylo to, co potřebovala slyšet./

1 komentář:

  1. Teri, zapomněla jsem ti to ve škole říct, nakonec zítra nemůžu, máme tancovat v jakýchsi Holovousech na slavnostech malináčů (jablek :D). Tak ať se akce vydaří.
    PS: Já jsem vyždycky přemejšlela, kde jsem to Paradise Circus slyšela a konečně jsem to našla :D : http://www.youtube.com/watch?v=9M6U859eHlA H.

    OdpovědětVymazat