pondělí 8. srpna 2011

A co na to řekne architekt?

/Architekt neodpověděl. Pravděpodobně si dál všímal kotěte a ani nezaregistroval, že se ho Z. na něco ptal./
Nemyslela jsem si, že mě dokáže Blogger.com tak naštvat jako v pátek. Vyťkávám si hezky článek a pak najednou zmizí. Prakticky celý, jeho převážná většina. Naštvaně jsem to zavřela a rozhodla se napsat jindy.
Nůžky, nože BROUSÍM!
Minulý týden jsem se ve výrobním procesu druckpilzů posunula od operace 43 k 12. A tak jsem brousila do zbláznění, měřila a snažila se někoho najít, kdo by mi zarovnal kotouč. Hlavou mi při práci znělo několik písniček. První dny to byla jakási nová písnička od Lady Gagy. Později jsem se přes frázi "Táhněte do háje!" dostala až Na kolena. A v pátek mě pískající pračka dohnala až k The Sound of Silence.
Těšila jsem se na tenhle týden, že už nebudu muset brousit a hlavně měřit na tisíciny milimetru. A ono ejhle! budu brousit! A měřit.
Pod vlivem...
Už zítra vychází nový singl Evanescence! Jmenuje se What You Want a je jakousi první ochutnávkou jejich nového alba, které vyjde 11. října 2011 a ponese velice prostý název: Evanescence. Zároveň EVNS pojedou na turné a zavítají i k nám na starý kontinent. Ovšem podle plánování koupě lístků do Německa to vypadá, že fanoušci na Evanescence.cz se už vzdali naděje, že by mohli zavítat i k nám. Co si budeme povídat, je to nebetyčná škoda.
Živé kočky na stůl nepatří!
Na čtvrteční trénink jsem nedorazila, ten nedělní jsem si ale ujít nenechala. Do města jsem vyrazila autem, poté vlakem za předpokladu, že nepojedu sama. Inu, jela jsem sama, až jsem si téměř opět myslela, že se nic nekoná. Konalo se, i když se všici slezli poněkud pomaleji. Pak se vlastně taky nic nedělo. Jen debatní kroužek. K. se pochlubila se svými novými vějíři a dál na nich zašívala kevlar. J. upilovával přečnívající konce šroubků z tyčí a to byla asi tak jediná činnost. I když mě pak donutili vytáhnout poiky, nu :) Z. mi vypověděl co a jak ke Troskám. A v sedm se sešlost pomalu rozpouštěla. Ani nevím, kdo se ptal, zda-li s nimi nepojedu do hospody, ale zajisté už to byl J., kdo tvrdil, že do auta se ještě jeden člověk vejde. Vešel, ale bylo to... těsné. U Zlaté brány /to je prý ta pískovcová brána vedle natřená na žluto/ měli úžasné koťátko, které se nám při našem asi dvouhodinovém pobytu povedlo tak vynervovat, chudáka. Lidé se mezi sebou bavili, já poslouchala /jak jinak mezi nimi/. Úžasně se mi omylem povedlo zmrazit konverzaci poté, co se mě J. snažil rozmluvit otázkou "T., a co nám povíš ty?" a já naprosto vážně odpověděla: "Nic, když se mě nikdo na nic nezeptá, tak obvykle nic neříkám." A pak bylo asi minutové ticho. V devět jsme odcházeli, v deset jsem byla doma s úžasným vnitřním pocitem.
Pozvánka
Takže tedy se o tomto víkendu nejspíš už skutečně koná akce Trosky. A tak vás tedy srdečně zvu, abyste se přijeli podívat. Z. vyráběl plakáty /už prý nevypadají jako parte/, vše je jistě báječně zajištěno. Moje účast sice ještě není 100% /to závisí na místě na přespání u V. - kdo jiný by mě taky k sobě přibral?/, ale snad...

Nápady docházejí.
Dobrý pocit, kvůli kterému jsem nemohla kloudně spát, je opět fuč a zůstal jen zmatek. Být zmatená posledních několik měsíců je vskutku nepříjemné.

Mějte se krásně, modlete se k Perunovi, aby nám snesl rozumné počasí bez deště o víkendu.
Páá

foto: Evanescence.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat