pondělí 4. července 2011

Další návrhy

Je to už hodně dávno, co jsme sem přidávala nějaké svoje obrázky, a tak je na čase, abych to napravila. Opět nejsou nijak úchvatné, ale což... 
První dva jsem načmárala ještě ve škole /znát to, ty dlouhé nudné hodiny, čekání kdy konečně zazvoní.../

Takhle bych si představovala to, co si chci ušít na markytánku. Těžko říct jak to dopadne, ale doufám, že dobře. Nedělala jsem to podle předlohy, takže moc LH (=living history) /ležící hadice:) / to nebude.

Tohle je moje představa steampunkového oblečku. Opět to asi moc věrné nebude a navíc tomu chybí barvy, ale nedokážu si představit, že bych to vybarvovala... /A druhou nohu má, jen je šikovně schovaná./

A už přichází na řadu moje modely z prvních prázdninových dnů. 
Mělo by to být jakž takž historicky věrné, ale pochybuji:) nicméně ty šaty (je to podle předlohy) se mi moc líbí a chtěla bych si je ušít. Na menším obrázku jsou i s tunikou, kterou plánuji už delší dobu.

A poslední. Ráda bych si je ušila jako společenské šaty a zároveň i jako tokové lepší letní šaty, ale nevím jestli mi to projde :) Moc se mi líbí jejich relativně volná předloha a už dlouho jsem si je přála /přesněji zhruba od doby před třemi lety, kdy jsem se nechala pobláznit lolita módou/.

Nicméně na to, abych si navrhla nějaké šaty na maturiťák, už fantazii prostě nemám...

1 komentář:

  1. Mástrovské! Těším se, až to uvidím hotové, vcelku a na tobě :) Já si chci teď o prázdninách taky konečně na to baroko něco šít, jak je ti jistě zřejmé. A hlavně jsem ti to říkala. :D
    Mimochodem - ležící hadice.. xD

    OdpovědětVymazat