pátek 11. února 2011

Já že se cpu? Vdyť to je teprve třetí divočák!

/Tak a už jsem zase zapomněla, co jsem to vlastně chtěla./
Tuhle jsem chtěla napsat o tom, co poslouchám, jak u toho zase nostalgicky vzpomínám. Z čehož nakonec sešlo pro nedostatek chuti a času /jak neobvyklé problémy/.
Nicméně včera jsem na http://female-fronted.blogspot.com/ objevila českou (!!!) skupinu Khoiba, která hraje něco, co se výrazně podobá The Gathering /současnému, nemyslím ten gothic metal co hrávali/. Takže jsem nadšená.
Počasí se nám zhoršilo. Ale což, může být hůř.
Na prezentaci s konverzace jsem si vybrala /tedy spíš osud mi vybral, protože se losovalo/ Sydney. Jedna z těch nejlepších možností.
Jinak je můj život stále stejně nudný. Ale kecám, není tak úplně nudný. Umím si ho krásně oživit :)
Minulý týden, minulý týden, co bylo minulý týden podstatného kromě pátku?
Možná opět podivná houpačkovitá nálada /připisuji ji na účet nervů z pátka/. Krásně mi ovšem bylo ve středu, kdy jsme měli tělák celá naše třída. Z kluků nám tam zbyly celé 2/5, tedy Horis a Lemur. Zahájili jsme to přehazovanou /dobrá půlka hrála/, přešlo se ke všehochuti s volejbalovým míčem /já, Klárka, H+L/ a nakonec skončilo u florbalu /já a H+L/. Prostě to bylo dokonalé, a) miluji florbal, b) strašně ráda mám tělák s klukama a nejlíp, když jsou z naší třídy, c) Horis s Lemurem jsou prostě skvělí.
Ve čtvrtek večer jsem spíchla kabelušku na ples a možná ještě dodělávala nějaké ty drobnosti na sukni. A pokoušela se jít dřív spát...
Do pátku jsem se probudila s tím, že jsem zapomněla všít si tu fialovou látku do korzetu a přidělat sponku na sukni. Taktéž byl u nás ráno hrabák, a tak jsme se tam s Hancul vypravily. A něco i pořídily :) Když jsem ji byla doprovodit, byla futeř a sněžilo. Takže když jsem se po hodině vrátila, byla jsem durch a modlila se, aby to do večera uschlo. Okolo třetí jsem se začal připravovat, abych v šest mohla odjet do města. Ještě jsem se stavila u Lae, u které byla i Janne.
Ples byl úžasný. Byl to tedy první maturiťák, na kterém jsem byla, ale ta atmosféra :) /A popříští na který jdu je už ten můj, no nezní to strašlivě?!/
Čas musel s něčím běžet závody, protože utíkal nesmírně rychle. Přijde mi, že většinu doby jsem seděla s holkama ve foyer a kecala. Jenže pak jsem se rozhodla jít si zatancovat. Horis tam byl se svojí holkou, takže jsem se prakticky nepotkali, ale měla jsem tam dva bývalé spolužáky a V. Jenže na dva pokusy jsem prostě neviděla nikoho. Až na ten třetí jsem si všimla stolu, kde seděl a kecal V. s Tíťou. A tak jsem se šla zeptat, jestli by nešel někdo z nich tancovat. A šel V. :) Po asi třech písničkách jsem se šťastná vrátila k holkám /ale zjistila jsem, že už ani tu polku neumim/.
Po určité době se Kája rozhodla jít si opět zatancovat /a tancovala do tý doby?/, a tak jsem šla. Nestihla jsem odhodit kabelku, ale po druhé písničce jsem se k tomu odhodlala a hledala... někoho... s ký bych si zatancovala. Jenže jsem ho neviděla. A pak stál vedle mě :)
Půlnoční překvapení byla skvělé, byla jsem ráda, že jsme s V. stáli vpředu a hezky jsme viděli, jak Keltský tygr tancuje:)
V půl druhé jsem byla doma /a maminka zapomněla klíčky v zámku, takže jsem na ni musela zvonit/. /Jak jsem si mohla myslet, že by na mě V. jakožto můj odvoz domů mohl zapomenout?/
Co se vzhledu týká, podle mě to strašně slušelo B.S. - její čerstvě obarvené a zvlněné vlasy. A Klárka... nechápu, jak to ta holka dělá, že je vdycky tak krásně vyladěná :)
Vyhrála jsem spoustu cen /taky že mi s tim pomáhal V. to dopravit dom/, a třeba ta jablíčka chutnají moc dobře.

V úterý jsem začala chodit do autoškoly, zítra mám první jízdy. Jsem zvědavá, jestli mě okamžitě nevyrazí :)
A dneska jsem doma. Žádný ples. Protože jsem a) stejně neměla lístek /i když Horis by mi ho byl sehnal/, b) hlavně jsem to tak slíbila Hancul, že budu s ní. Protože ona mi je stále přednější než zábava na plese s Lemurem, V. a tak dále. Budeme koukat na filmy a tak...
Nicméně jeden maturiťák mám i tak před sebou, protože nám /a zde jsem včera čekala Horisovu otázku, kdo "my"?/ Hancul sehnala lístky na "špéru". Ale Horisovi jsem to nevyžvanila, ani dneska po narážce, jestli bych jako nechtěla třeba přejít, když na druhé straně silnice NĚKDO šel, ani po té otázce, na níž jsem mu odpověděla, že to mám časem v plánu. A tak to nevyklopim ani vám :)
Podle návštěvnosti usuzuji, že mít blog zaměřený na ruční práce, vedlo by se mu asi líp. Jen mi dejte tak tři hodiny denně času navíc a pak budu mít snad dost času na vyrábění a šití. Teď to vlastně jaksi vůbec nestíhám.
Tak se mějte krásně, mějte čas na to, co chcete udělat, a užívejte si na plesech :)
Páá
foto: 1) předminulá neděle /nebyl šerm/, náš les odpoledne
2) tatáž doba, na louce u lesa
3) nevýherní lístky z tomboly, byly na nich citáty z filmů

1 komentář:

  1. óó!! tady někdo zná female fronted! jsem polichocen. škoda khoiby, zpěvačka je po druhém albu opustila...

    BTW, na evanescence.cz jsi uvedla adresu blogu s menším překlepem, tak jsem si dovolila sem vlézt, ověřit si tě a pak Ti to v infu opravit, aby to sem vedlo správně. Doufám, že je to v pořádku (normálně se lidem ve věcech zásadně nehrabu).

    OdpovědětVymazat